Våre verdier

Video

 

 

Serviceinnstilling

  • Våre kunder og brukere skal stå i sentrum
  • Vi skal lytte til våre kunder og gi rask respons, forutse våre kunders behov og med stolthet levere den kvalitet de forventer
  • Sodexo er et globalt selskap, med lokalt fokus og nærhet til marked og kunde

Lagånd

  • Lagånd er nødvendig i alle ledd i vår organisasjon
  • Individuelle ferdigheter i kombinasjon med andre kollegers kunnskap skal bidra til suksess
  • Lagarbeid avhenger av følgende faktorer: evne til å lytte, åpenhet, respekt for kolleger, lojalitet til beslutninger, mangfold, respekt for prosesser og gjensidig støtte, spesielt i vanskelige tider

Utvikling

  • Vilje og tro på at det alltid er et potensial for forbedring
  • Bidra til andres utvikling, men også utfordre seg selv og kolleger til å bli bedre
  • Være optimistiske og tro på at for alle problemer finnes det en løsning, en innovasjon eller en mulighet som bidrar til fremskritt
     
Tilbake til toppen