
Video
Serviceinnstilling
- Våre kunder og brukere skal stå i sentrum
- Vi skal lytte til våre kunder og gi rask respons, forutse våre kunders behov og med stolthet levere den kvalitet de forventer
- Sodexo er et globalt selskap, med lokalt fokus og nærhet til marked og kunde
Lagånd
- Lagånd er nødvendig i alle ledd i vår organisasjon
- Individuelle ferdigheter i kombinasjon med andre kollegers kunnskap skal bidra til suksess
- Lagarbeid avhenger av følgende faktorer: evne til å lytte, åpenhet, respekt for kolleger, lojalitet til beslutninger, mangfold, respekt for prosesser og gjensidig støtte, spesielt i vanskelige tider
Utvikling
- Vilje og tro på at det alltid er et potensial for forbedring
- Bidra til andres utvikling, men også utfordre seg selv og kolleger til å bli bedre
- Være optimistiske og tro på at for alle problemer finnes det en løsning, en innovasjon eller en mulighet som bidrar til fremskritt